Nakup ali prodaja nepremičnine, Nakup ali prodaja parcele
Pred začetkom internetne dobe si je bilo mogoče prvič ogledati nepremičnino šele v živo. Z nepremičninskim agentom je bilo mogoče komunicirati preko telefona in se naročiti na ogled. S pojavom interneta pa lahko nepremičnino vidite kar od doma.
Pred začetkom internetnih nepremičninskih strani je bil izjemnega pomena zunanji izgled nepremičnine. Tako so prodajalci sodelovali z nepremičninskimi agenti, ki so jim pomagali urejati izgled nepremičnine.
Dandanes pa se moramo zavedati, da so kupci izjemno zasedeni in tako nimajo več časa iti na ogled vseh potencialnih nepremičnin. Nepremičnine si želijo v naprej pogledati preko e-maila, oziroma brskajo po njih preko interneta. Če fotografije niso posnete tako, da ustrezno predstavijo nepremičnino ali so te slabe kvalitete, pa bo slab tudi vtis, ki nikoli ne bo privedel do fizičnega stika.
Zavedati se morate, da kupci, ki intenzivno iščejo nepremičnino, v enem dnevu pogledajo nekaj sto fotografij in le nepremičnine z dobrimi fotografijami lahko izstopajo.
Fotografije morajo biti narejene v dobri resoluciji, z dobro opremo. Ne škodi, če so te posnete profesionalno, kjer je ustrezno postavljena kompozicija in kjer so fotografije posnete tako, da res predstavijo nepremičnino. Fotografije posnete s pomočjo pametnih telefonov niso dovolj dobre, da bi pospešile prodajo nepremičnine.
Ko začnete fotoshooting vaše nepremičnine razmislite, kdaj v dnevu je ta najlepše osvetljena, je to ob sončnem zahodu ali zgodaj zjutraj. Dobra svetloba namreč drastično izboljša vzdušje na fotografiji. Preden posnamete fotografijo pa nepremičnino očedite in poskrbite, da na sliki ni ljudi ali živali. Slikanje nepremičnin in arhitekture ni enostavno opravilo, obstajajo mnogi triki, kako posneti dobro fotografijo, pri tem pa ne škodi, če uporabite širokokoten objektiv.
Za konec pa še primer, slavna spletna stran Airbnb je uspela prav zaradi dobrih fotografij. Vse njihove nepremičnine so na začetku namreč posneli prav profesionalni fotografi.